söndag 29 mars 2009

Citroncupcakes med vitchokladfrosting

Så har det blivit ett nytt försök till cupcakes. Jag använde vanlig muffinssmet med lite citron i och sedan dekorerade jag med vitchokladfrosting på detta. Tyvärr tycker jag att den flöt ut lite väl mycket när jag spritsat den, men det är första gången jag använt detta. Som dekoration är det färgad mandelmassa (det jag hade hemma) och Golden strössel från Dr. Oetker som mitt i blommorna och ögon på kycklingarna. Lite påskinspirerat blev det i alla fall.





















3 kommentarer:

  1. Gud va smarrigt det låter, själv gjorde jag en kladdkaka som inte blev speciellt kladdig. Missade att ta ut den ur ugnen helt enkelt..satt vid datorn förmodligen...Vi ses imorrn. Ingalill

    SvaraRadera
  2. Dom var super goda!!! Vi får lägga upp bilderna i kväll så alla får sen dina fina bakverk!

    SvaraRadera
  3. De blev verkligen goda, måste göra dem någon fler gång.

    SvaraRadera