måndag 13 april 2009

Nålfiltning och annat

Så är PÅSKLEDIGHETEN snart över, skönt att ha varit lite ledig för att vila upp sig lite extra. Vi har varit bortbjudna på goda MIDDAGAR och ätit en massa ÄGG och PÅSKGODIS förstås. Jag har också pysslat en del medans jag successivt börjat få ordning i pysselrummet.
NÅLFILTNINGEN som jag började med före påsk lär bli klar till nästa påsk som det ser ut nu, jag gjorde två ägg och la det åt sidan efter det, men jag har däremot gjort ett HJÄRTA som en liten gå-bort-present, som vi hade med oss i går till Mattias Syster med familj.


























Jag försökte göra en PRESENTPÅSE till hjärtat, vilken jag kanske inte blev helt nöjd med, men jag skall prova limma sidorna nästa gång. Annars använde jag mig av cellofan och så stämplade jag "tagen" och överdelen på påsen med stämplar från Panduro som jag fyndat på sista rean.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar