söndag 5 april 2009

Påsk, påsk, påsk...

Snart är PÅSKEN här, härligt tycker jag. Jag älskar julen men påsken är så härlig när den liksom kommer med våren. Jag har börjat påskpynta lite, köpte en påsklilja innan helgen och plockade fram lite fina servetter som var kvar ifrån i fjol. GRÖNT är en härlig färg nu så här i ljusare tider, kanske för att jag längtar till sommarens klara färger.



















Jag skickade också ut Mattias i skogen för att hämta in lite RIS, det blev så mycket att det räckte till två vaser. Här är den ena, den andra kommer bild på sen när jag gjort "projekt" nålfiltade ägg klart. Vilket jag också har upptäckt tar lite tid, speciellt när jag vill göra så många. Men det är riktigt roligt att ha provat på och jag kommer säkerligen att ge mig på fler projekt.























Min FAVORITHÖNA har också traditions-enligt fått sin plats på köksbänken. Denna köpte jag för några år sedan på Åhlens, och den tycker jag verkligen om för den är så charmig och stilren.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar